Tuesday, August 11, 2009

aaaaaaaaaaaaa!

aku ta ske.aku ta oke.aku taknk. satu.aku tak suke,even sape2 pun ok. klu ko nak jdk mesra alam bumi maya pluto.pg la. jgn mpertikaikn aku boleh tp ko tak boleh. dua.aku benci.jgn buat aku lg2 menyampah smpai mati. sudah2 la buat smue annoying creatures kt aku. karang aku jdk monster.kick ko laju2. tak sempat pulak ko nk fly. tiga.jgn acting mcm angel kt sini. omg.sudah2,klu nk jugak,jgn buat depan aku. sebab aku nye specs rase cm nk patah bile ko buat mcm tu. contect lens pun rse nk tercabut. **post ini akan di'delete' setelah aku menjadi tenang. n mereka2 smue STOP buat darah aku naek level 5.
p/s-fuh,aku emotional kn ^.^" sumpah tak dtg bulan.tp aku betul2 bgg tahap dewa dewi

7 comments:

Lady Shukriyah said...

perh.

mmg emotional luv.

hhehhehehe.

tp normal la.

we're humans!

hp qila~

;)

akiraqeela said...

syukie-haha
tq babe ;)
ak mmg bengang gle kot
tu pun ak byk cover2 spy tak curse2 kt belog nh haa

;pp

gReeN iS pEAce said...

sbr ye yang..
ngee

hnshzk said...

le..qila stay ok ye..
klu geram ckp je ngn ak..
huhu..meh ak sound sket bdk ni..
hehe..bajet berani je..=)

akiraqeela said...

haha
tau xpe ko har~
bjet cm brani jela
ecece
ta pyh ssh
klu ak bgg lg
ak je yg jdk monster
kick sekor2 smpai lebam3


*heh ley caye ke ak kick guys smpai lebam2? ^.^"

SuE RaY said...

chillax gurl..

men game tembak2 org, mayb bley help..
x pon letak gambo org tuh kat pintu..
pas2 jadikan dartboard..

ahahaha..
:D
cun..

akiraqeela said...

kak sueray!
haha sgan je akk bce blog ^.^
oke,nice idea
ley jdkn dartboard
haha ;)