*ade ke tajuk post panjang2?*
suketi lah, blog aku.
macam ni:
"aku tak kisah kau berasal dari planet mane, tapi tolong jangan samekan semue orang yang ade disekeliling kau sekarang dengan orang2 dalam planet kau dulu"
-tak faham? senang cakap, aku tak suke ade je stranger yang condemn2 dari block A suruh kami girls diam bile kami tengah excited main baling selipar. faham lah sikit. kami bukan selalu turun padang. lagipun main baling selipar kan, takkan nk diam mcm tengah tengok movie?
i'm not mad (seriously) , just i want you to respect others. stop all the negative typical-malay-behavior. please ye, even i don't even know you.
*weyh, i dare you to play baling selilpar
WITHOUT any sounds okey?
5 comments:
sabar qila..xpe2,lain kali kt main bola beracun,kt ajak "dia" join..boleh la diattack secara berjemaah =)
bgus qila.
lg 1.
knpem de lg biseng dr ko kalo men baling slipar.
ahahahahha.
=.=|||||
men blg sliper pun nk kna mute kew?
XD
to all- haha thanks sebab faham
:))
kalo men bola beracun,
kasik je racun kat org tu..
hehe
Post a Comment