setiap kali nak buat anjakan paradigma,
ke arah lebih baik & islamik,
mesti ade je halangan.
& halangan itu adalah bende yang same untuk kali kedua =.=" bukan salah awak, mungkin saya pencetusnya.
& halangan itu tak mungkin dapat di 'get rid' kan. i really wanna join the kak ami's group every thursday (tak pyh la mention group ape, nnt ckp riak pulak :), tapi mcmane dengan swimming class? dan belajar swimming itu memang telah wujud sejak kecil. maka, tak boleh toleransi, lagipun dah bayar.
& halangan yang membuatkan tindakan menopoli keinginan hati.
p/s-ye, i know what you were thinking.
5 comments:
it's ok if u cant make it la dear..
but if sometimes nak join tu dialu2kan..:)
nway,ktorg ade utk kasik ape2 yang patot..
blog saya ade..
heheheh..
saya..
next sem xde swimming dah kan..
join r..jd naqibah..heee
qila.
mmg susa na brubah.
tp nt impossible.
im sure u can think of a way 2 adjust ur timetable.
ur a big girl now syg.
XOXO.
huhu..dun wory dear..
stiap mslh ade penyelesaiannye..
if qila nk join grup kak ami, qila ley suro kak ami wat grup tu time ari len. rsenye, kak ami ok je kot. =)
"stiap kali nk buat anjakan paradigma, ke arah lebih baik dan islamik, mesti ade je halangan."
ain prnah hadapi mslh ni.. n de sorg akk bgtw itulah ujian dri Allah sbenarnye.. be strong gurl.. u can do it. chaiyok3.. hehe
*after dis, qila plak ajr ain swimming k. haha =P
ko bincang la untuk tukar wktu grup tu..x semestinye hari khamis...
to all-hehe thanks for the support
idk what i feel something in heart this lately :(
maybe sebab maken jauh dari yang utama
Post a Comment