Saturday, May 29, 2010

jom makan choc :)

pada asalnya. my first plan is go to youth carnival with iqbal, almaz, poot and amir. tapi since ucu (maksu) nak datang rumah, bawak kami sekeluarga jalan-jalan, so saya ikut jelah :)

mule-mule sekali pergi ke beryl's factory kat syeksen 9. ceh. selama duduk bandar baru bangi ni, tak pernah tau pun ade kilang choc =.=" tapi mmg kilang tu baru bukak pun. sebab tu ade promotion, boleh rase, makan semua jenis choc beryl's. woot. kepada sapa2 yang nak pergi, welcome :) promotion tu smpai esok, pkul 6 petang. i suggest you guys yang tinggal dekat-dekat area bangi tu, or yang dh otw dah balik INTI, better pergi :) dhla boleh rase choc. (cilok skali). lepas tu boleh beli choc dengan harga promosi. 

setiap orang dapat mcm nie. atau lebih


ni adik2 saya & cousin tengah makan choc :)


wajah comot haris @ by 


antara jenis2 choc yg menarik


yang ini special. handmade punye. kt kedai mmg takde


budak kesian nk masuk pic -_____-

after pergi beryl's factory tu, we were heading to alamanda for lunch. ucu suggest makan kt penang village. umi pun setuju sbb nampak dari luar mcm okay je. tengok-tengok, sumpah mahal gila nak mati :( dahla ucu yang belanja. thanksssssssssss ucu <3


makan ni je dah RM 140.00 o.o

yang dalam tu ade ayam pandan. sedap sangat sangat
harga: RM 19.90


oh yang ni saya yang order. dah nk setengah baru igt nk amek gambar.
penang char ke tiaw: RM 9.90

lepas makan-makan & solat. ucu ajak pulak main bowling. ishhh dah lame gila lah tak main boling. kalau dengan iqbal, main pool aje =.=". kalau sorang2 main arcade melalak mcm budak 9 tahun.



bila kanak2 bermain boling.

bayang kan, awatif yang kecik tu pun main bowling :) dari 10 round, rasenye lebih 5 masuk longkang -___-"


hari ni sangat sangat happy sebab boleh spend mase dengan family :) thankssssssss sangat kt ucu sebab belanja everything :) jasa mu akan ku kenang hingga ke akhir hayat :)

lastly. nilah muke yang happy lily tadi.

alolo. tak sabar nak jadik 'mama' :)

p.s-esok nk pergi choc factory once again. with iqbal. yeay
p.s-sedang menyejukkan dadih. ishh sumpah mengidammm :)

6 comments:

syahidabdillah said...

bestnye choc!!!

bile nak pergi ni :(

akiraqeela said...

nak pergi mane? kilang coklat?

come lahhhhhhh :))

Daie-In-Action said...

wah..bestnye!!!!!!!!!!!!

nk jgk!! nk jgk!!! nk jgk!!!

huhu

Mohd Azmiruluddin Teruna said...

TT huhuhuhuhu..

akiraqeela said...

welcome friends :)

Anonymous said...

uiii.. dadih perisa ape ? =.=" nakkkkkkkk :) lemak ber cream kurang manis satuuuuuu!