Sunday, June 20, 2010

salad's house & mines.

semalam. salad buat kenduri kesyukuran. so, boleh dikatakan hampir semua budak INTI pergi. sanggup naik KTM, panas-panas, ramai-ramai pulak tu. sekali toleh, mcm rombongan pengantin pulak.


sape pengantin kt sini?:)

lepas tolong-tolong, makan-makan, borak-borak (ish apesal semua kate ganda nie?), kami pun decide dh nak balik, er i mean nak g Mines, Serdang. 

OTW nak ke KTM Kajang tu, kami yang ada 11 orang perempuan ni, kena sumbat dalam dua kereta- kereta salad, & kereta aiman. kesesakan & kesempitan dalam kereta aiman, uhhh lagi sesak dr ikan sadin dalam tin. nasib baik takde pollice traffic, kalau tak, dah lama kena saman :P

lepas tu, half dari girl nie, pergi Mines Wonderland. 

excited atas boat :)

eh eh dayu ade lagi?

pada asalnya, kami plan nak pergi tengok wayang- Lagenda Budak Setan. memang FULL sangat cerita nie, tapi Alhamdulillah lah masih ada seat yang tinngal ,walaupun duduk 2 seat dr depan. uhhh memang kepala dongak mcm tengok langit dah.

dalam cinema pulak, yelahhh filem air mata kan, mesti lah ade yang berair-air. nak tahu ape yang jadik dlm wayang? sila tanye bedah aka syahidatul zubaidah aka pengerusi BDK STF :)

dalam waktu yang sangat sikit tu, masih ada yang sempat shopping kasut. ade yang siap borong jam lagi O: hmm ade jugak yang beli selendang. paling best, time pilih Big Apple :) :) sedap sedap.


muke kesian

ni kisah kat KTM Serdang. time nak balik. tiba-tiba takde pulak orang yang jaga counter tuuueee. machine yang tinggal pulak, nak duit syiling jeeee! memang mati lah nak korek-korek mesin air tin tu, gara-gara nak sangat duit syiling T.T

kesimpulannya, memang best & enjoy lah hang out mcm ni )

p.s- ade guy mintak num hp dayu. wooot3.



4 comments:

gReeN iS pEAce said...

weee..trimas..muka saya hudus..haha

syahidabdillah said...

bak kata najwa,muka ana macam nenek kehilangan tongkat.. :P

eh eh apsal tanye saye pulak mak cik qilah oiii =.="

akiraqeela said...

hahahahaha boo to anna :)



bedah-sbb kau menangis teresak-esak dlm cinema :P

syahidabdillah said...

eh makcik..mane ade aku nangis.aku cool gile kot.haha

:D