Tuesday, July 13, 2010

pointless.

  • excited tengok senior-senior kesayangan kami dah nak fly ke US :) jeles tengok senior OZ yang main snow, visit many places, and asyik makan makan. suka tengok house iqbal esp his room yang semua nye white color, with the fake chamber. hmm tak sabar rasenye nak jejakkan kaki ke negara lain. i/Allah semua ni akan jadi pendorong semangat untuk chayok2 lagi :)
  • adab berkawan? hmm i'm totally confusing. yes, one year plus obviously not enough to judge and choose people to be so called bestfriend. if you know what i mean. hatred, jealousy and revenge never make things getting better. back-stabbed  make things worse. we are here, only a small group. no matter we fight or quarrel, we can't deny we still need each other kan? :)
  • this week is final week. i got chemistry paper on saturday :( gosh, i feel so worried. i hope i can do well for this time, even the lecturer lectures didn't help at all =.=" 

bye! 

1 comment:

syahidabdillah said...

insyaAllah..nanti kite gi US same2..kite jln same2 ye..*bukan fikir study..hehe*

qila,aku teringat quote ni;
TRUE friend is like diamond,prcious n rare..
FALSE friend are like leaves,found everywhere..

haish..x sabar nak menurunkan kes penyiasatan alien vs mr hoo pd students next sem..arghh!!aku ingin bebas :P