![]() |
| the leaves turn red and yellow |
orang selalu tanya, best tak duduk US? selalunya aku jawab 'okay je. same je macam duduk kata malaysia'.
tanya the girls, diorang pun bagi jawapan yang sama 'mcm tak rase duduk kt States pun! sama je!' XD
![]() |
| THE GIRLS. the best picture |
dan hari ini, on the way pergi microbiology class, aku fikir dalam-dalam. ape bezanya study dalam negara & study luar negara? betul ke aku dh ada ke kt States ni? look around, hmmm beza nya people around here. tiba-tiba rasa awkward. hoi betul lah dah dekat States. semua mat salleh kt sekeliling kan. takde orang pun pakai tudung. wooo. takde orang pun yang aku boleh random tegur and cakap hi! :forever alone:
lunch w/ shinichi fr Japan (the red tshirt)
wasting time during weekends
Chicago, september 2011
teringat orang selalu cakap. kalau kita pergi negara orang, dalam three months dah boleh cakap foreign language fluently. betul ke? :/ or aku seorang je yang tak berjaya? mcm sama je. bila speaking je, grammar semua berterabur. nak bersosial pun, balik-balik dengan orang yang sama. Sarah again, Eerin again and Amber again =.=' nasib baik lah diorang cool & layan je silly questions aku. hehe :) well, cakap pasal kawan dengan Americans, tiga orang tu lah yg aku paling close. oh ya, tambah Summer, lab partner. tapi dia ni selalu mcm emotional sikit. gaduh dengan husband kot? (well, she's 32 already)
well, memandangkan aku ambil course dietetics, boleh imagine lah kan dalam class aku 4/5 semua girls T.T kalau ade guy pun, mesti tak hot, dah tua dan tak smart :sad face: tapi kalau tengok girls, fuhhhh semua slim and fit. diorang makan ikut calories kot! aku ingat lagi waktu first few weeks of classes, aku makan satu large bar chocolate dalam class, ade girl tanye aku, macamane aku makan? means ade waktu ke? ikut calories ke? :O EAT USING CALORIES? memang tak lah kan. aku cakap lah aku makan je bila-bila aku nak makan, ape-ape je yang aku nak makan. aku tanye dia pulak macamane. dia kata dia makan ikut calories. >:O fuh no wonder lah mcm ade je orang pandang slack kt aku. yelah ambil dietetics, tapi makan choc bar dalam class =.=
![]() |
| baby Qaisara- baby ni lahir after aku fly :'( aaa nak pegang dia!! |
semalam mimpi balik Malaysia :'( mimpi peluk umi, ayah & sedara2 kt rumah nenek. yang pelik, iqbal pun ada dalam mimpi. ni mesti umi, tak pun iqbal doa aku tukar plan supaya aku balik tahun depan :s hehe. tunggu lah. lagi dua tahun ehh? :)
xoxo i do miss you






1 comment:
:)
Nak balik Malaysia, tapi Madison best. :P
Post a Comment