good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck
5 comments:
good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck good luck
qila, fokus!
wake up!
jangan jadi lemah... kena kuat!
perjalanan qila masih panjang..
ada matlamat lain yang menanti qila kat depan sana. matlamat yang menuntut pengorbanan.. ayuh, fokus pada matlamat yang lebih utama..
gud luck in your paper.. May Allah ease..
dah, jangan sedih2 tau.. :') Allah ada dengan qila..
Best of luck Aqilah :)
rudy, ain & bella- thank you :') will try my best.
only God can help me nowww T.T
Allah akan tolong qila, kalau qila pun tolong diri qila sendiri.. :)
"sesungguhnya Allah tidak akan mengubah keadaan sesuatu kaum sebelum mereka mengubah keadaan diri mereka sendiri" (Ar-Ra'd:11)
qila, percaya diri..yakini Allah.. :)
Post a Comment