Monday, February 22, 2010

pangkor )':

after ym-ing with jason, he finally said the trip is postponed. or, should i said it is actually batal?
:'( sedih sedih sedih.
pelik tengok saya sedih? okey fine.
jom dengar satu bende.
"saya nur aqilah bt hazian membuat pengakuan bahawa saya tak pernah menjejakkan kaki ke pangkor."
nak cakap saya "lame"? takpe. cakaplah. nak buat mcmane? mak saya tak suke air masin.
saya tak emo. saya tak marah. lagipun kesian tengok jason. penat-penat dia usahakan. smpai pergi pangkor sorang2 last week untuk uruskan accommodation . last-last tak jadik :(
tapi, saya sedih.
nak tahu? saya dah buat preparation. semangat gile lah nak pergi. saya dah buat preparation:
  • i bought a new camera. using my OWN money. just for pangkor.
  • baked beans? what to do? meh sumbat kat mulut syahidatul!
  • topi tahan matahari. excited je time beli kat melaka. (nasib baik ade dlm bonet kereta iqbal, kalau tak mau saya campak )
  • goggle. (haha, fine ini mmg dah ade act).
  • swimming suit, that can be used for snorkeling and diving.
  • very excited everytime swimming class.
lagi best,bile nelisa ameera telah membeli sun block jenama Sun Play SPY 130: the highest SPF, so we girls won't get burned. and trust me, sunblock is really expensive. even banana boat yang biase2 tu pon dah berape.
at first rase sedih tahap 50% je.
SUDDENLY..
i just got that invitation. =.=" sooo mean! i mean, well my batchmates are not mean. they accidentally choose the same place, same date but too bad, just ONLY for guys.
tahap sedih naik kepada 70%
and, iqbal just told me that there is another trip (by his colleagues) that i know i can't go since i already called my mom and decided to go to hand-craft fair.
okey. tahap kesedihan melambung kepada 80%.
sedih. kecewa. geram. lapar.
p.s-sape rase saya over ngade-ngade, jangan komen.
saya tahu saya 'pelik' sikit malam ni.
kalau taknak kena makan, jangan carik pasal.

13 comments:

Daie-In-Action said...

x pe2..
everything happens for a reason..

nnti ajak sume floorm8 gi pangkor k..
nex sem mybe =P
huhu..

bukan mmberi hrpan palsu..
tp, blom cube blom tau kn..
let start another trip 2 pangkor.
kali ni, FOR GIRLS ONLY!!
hahaha

syahidabdillah said...

qila

jgnla sedih2
aku dh tag pic pangkor special utk kau tau :)

btw,baked beans to simpan utk movie nite la..
sunblock nel tu kt pakai b4 pergi class,now kan musim panas

:D

Lady Shukriyah said...

syg.
ders alwiz a silver line.
tape2.
t ble ak blek.
kte gla pangkor or tioman or tiong or
wutever.
so dat ko bley redeem blek bnda ni.
jgn sdey2 k.
nnt i pn sdey.
:(

akiraqeela said...

ain- tapi if for girls ONLY, nanti dangerous :( saya takutt.

syahida- hahahahaha, you made me laugh! sengal lah syahidatul nieee

shuk-thanks babe c(: you selalu bg support kan. thanksss a lot

gReeN iS pEAce said...

musim sejuk r..
winter..
manede panas..
salji tebal tuu

 the-iqster said...

Sorry for adding on that extra 10%. I'm also very disappointed with the cancellation. I don't know whether I'll go or not with my ex-workmates.

=(

nmasturas. said...

hmm.ak pun frust jgak ):

even klau ade pun nnti, mybe kitorg dak sam x g.cos we r getting really2 busy. no holiday time . T.T

Rudy said...

Pangkor bukan ada apa pun :|

Ada laut dengan ikan masin je :|:|:|

Unknown said...

huiyo!! ade blog!!
kagum seyh... :)

akiraqeela said...

iqster- go lah :D i don't want 2 stop youu


mas-tulah psl :( kitorg ade btn


rudy- tak kire lah ade ikan masin ke ape! nk pergi jugak :/


awie? do i know you?

♪ almaz ♪ said...

haha ngade2. tapi sumpah weyh.. d0wn gile gathering kt pangk0r 2! babeng hape d0wn. btw..bukan ke put nye uitm pegi pang0r b0ut the same date dgn di0rg? omg3~ b0ley mati sudeyh~ nway..pangk0r x sebest TENGGOL okay! WE SAW PENYU SWIMMING LIVE DEPAN MATE KITE DGN SNORKLING JE KAN??
so kite chill suda..nnt ade la mase kite lg kay. make sure..bef0re fly!

akiraqeela said...

mazuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3


hak2, yes nanti chill lagi okeyh?

TENGGOL ISLAND PLS PLS PLS

amek kau, pergi pvt island lg besttt, sbb takde sape yg dpt pergi exc exclusive ppl :)

Rudy said...

Tenggol Island!? Kat mana tu? Asal buruk benar namanya? :P