langkasuka and pantai cenang are awesome ((:
letak picture jelah. banyak sangat kalau nak bercerita :3
first day
 |
| ni rest house kami (: betul-betul tepi pantai |
resthouse ni best. tempat sangat strategic. bangun je pagi-pagi, tak payah pakai selipar, terus pergi pantai. tengok sunrise, macam anna :P yang lain-lain masih lagi di lalaland.
 |
makan mahsuri
|
actually tak masuk pun makam mahsuri ni. just bergambar je kt luar. at least ade kenangan. kenape tak masuk? -_______- biase lah anak muda. lagi minat music dari sejarah negara. hehe ^_^ nanti lagi 20 tahun akan datang, i/allah qila masuk dan menghayati sejarah negara. trololo.
 |
| CHOGM Park |
 |
| :) |
CHOGM Park tu free je (: scenery sangat cantek okay. kalau sape minat photography mesti suka.
 |
| Tenteng Game |
malam tu main tenteng tepi pantai. Rudy vs Najwa. taktahu sape menang (:
second day
 |
Airport
*do NOT ask me why my expression like that -.-* |
Airport? bukan nak balik. tp nak tengok luggage. shikah ade cousin, yang boleh deal dengan penjual luggage, so boleh dapat 50% off. tapi shikah seorang je beli. purple luggage. branded youu :P
 |
| Beras Terbakar |
borong kain batik & kain pelikat yang halus mulus. tapi saya tak beli pun -_____- tak reti nak bezakan kain batik tu berkualiti ke tak. nak pakai kain batik pun che' tak reti no.
 |
| Underwater World |
 |
| can you the shadow? |
underwater world best! kalau pergi langkawi, sila lah pergi underwater world. wajib kot. i give 5 stars! tak menyesal lah nak bayar rm28 pun (:
third day
 |
| sobs |
pantai cenang
pantai cenang ni actually the best part kot kt Langkawi. kami spent time hours kat pantai.
main banana boat siapp. berendam smpai sun-burned :)
 |
| awesome-ness |
 |
| picnic |
 |
| i love beach so muh |
speechless lah, sebab happy sangat (:
i/allah i will come here again next summer. ameen.
5 comments:
bestnyaaa :')
woit tenteng tu aku menang lah. :P
baru baca...
failed...
saya suka pantai gak! rindunya nak g pantai :)
awesome syg ! hee.btw, cmmnt blog aienal tu. aienal da rep. :) nk pg jgk la pntai cenang ni nnt..
Post a Comment