Friday, September 9, 2011

a night with thousands stories

planned nak pergi hip hop class, sekali sesat masuk recreation lied building.
nampak ade wall climbing, ade tulis 'FREE FOR ISU STUDENTS!'

terus lupa pasal hiphop class, straight pergi try this wall climbing. free kot :P kt malaysia kena bayar, mahal pulak tu

mission started

with the handsome instructor

second try

ni first time kot try wall climbing. same goes with my two friends, syu & dz :)
best gila kot try bende ni. walaupun tak sampai ceiling (but dz did, you know), tapi rase happy jugak. at least lepas lah halfway kan. this wall climbing is open fr monday to friday.

you know what was the best part? walaupun kami mcm comot & blur & nampak kampung sgt, tapi dua instructor sangat lah supportive and nice. that's one of the reason why i love american. diorang sangat lah supportive. kadang2 dalam class, main jawab je (& jawapan tu salah -.-) tapi lecturer still kate 'yes, nice try'.

after wall climbing, kami pergi hiphop class. but dah terlambat. they already danced. so tengok jelah. takpe, next week ade lagi & boleh pilih choreography mane yg kita nak belajar! :DDD harus lah pergi sebab hiphop dance adelah sangat cool. 

balik dari hiphop class, ade accident depan mapple building. god, i saw the incident with my own eyes. hancur bahagian depan kereta. (two cars crashed toward each other). nasib baik takde serious injured. 

and then pergi library, study & buat assignment -.-
nak buat macamane. kami memikul tanggungjawab demi negara tercinta *smileeeee*



p/s-i got three exams next week! >:(

1 comment:

Rudy said...

ahhh best! Kat Madison pun ada wall climbing, tapi tak pernah try lagi.