Tuesday, January 31, 2012

allergic

entree ini ditulis dengan muka happy :DD 


selalu wondering, kenape aku takde allergic kt makanan? peliks
sebab my mom allergic to some type seafoods, and both small adiks allergic to some peanuts
not sure about hafiz (adik second), but im sure he's allergic to some food too.

but today, baru sedar kenape aku tak allergic makanan. sebab aku sebenarnya ade serious fatal allergic kt some types of human. 
and somebody was right, i am a jerk magnet -.-' 




p/s-okay sape lagi rasa nak masuk dlm list? >:) aku memang
suka pun jadi mcmni. rasa nk lompat2 atas trampoline sbb happy

::no hateful comment kayy :: #justsaying

6 comments:

yana said...

allergic kunun? HAHA XD

Muzakkir Mohd Nor said...

hatchum!
sorry for the sneezing..im allergic to bullshit..=p

akiraqeela said...

muzak- who doesn't, ayte? :P
thanks sebab memahami intention entree ini :D LOL

nasyitahnur said...

seriesly your adik x leh mkn peanut? i ingatkan american jek ade alergik tuh, so kalo dorg mkn ape jd? sesak napas ke? b careful, it leads to death

akiraqeela said...

kurakura- hmmm tak sure lah? sbb my mum memang jaga diorg betul2. diorg tak boleh makan kacang yg mcm panjang2 tu :3

nasyitahnur said...

lorhhh.. i ingtkn peanut. kcg pnjg rupenye. cis!