it's weekend!
10 random facts
- most of dietetics and nutrition students just eat carrots/banana/vegetables for their lunch.
- baru sedar betapa 5tahun kt smap tu bagi impak yang besar kt budak2 batch saya.
- it just me, or Ames become colder and colder?
- bus blue #3 sangat jahat (~.~) i had to walk fr Jack Thrice Stadium to my house (with negative temperature and windy). almost get frost bite on my cheek
over
- innocent face is dangerous.
- gigi depan awatif dah 100% tumbuh (aww babygirl, i miss this part. sobs)
- just figured out why i had a massive stomachache for days -.- you should NOT consume caffeine with empty stomach. it triggers HCl thus the excessive gastric juice will corrode the layer of small intestine.
- made a very terrible mistake: plugged in my hard disk and saw all pics. aaaaaaaaaa
- last night, ade american guy mabuk mengamuk & merayu nak tidur kt dapur rumah kitorang. adekah mental? -.- (he even called us 'fucking bitches')
- 11 February: my mom's birthday ♥ and oh yeah shamim ahmad juga
10 random pictures
 |
| Happy birthday umi <3 |
 |
| rudyo. look at your hair! hehe |
 |
| me and my artwork for ART105 |
 |
| of BTN, Maran Pahang |
 |
| of Kenny Rogers, Alamanda |
 |
the BEST birthday party ever
|
(..picture deleted..)
of Pulau Tenggol 2009
girls, let's look forward for that
 |
hihi idk why but i found this damn funny hewhew
|
 |
disturbing moment HAHA XD
|
bye. xoxo
12 comments:
siriely that guy dtg nk tdo? mrayu mcm mne? korg bg x?
takkan lah nk bagi.
kura-kura dalam perahu, dah tahu buat2 tak tahu -.-
hekk..buruk bunyi pntun u..knape x bg jek, hensem x? klo hensem ksian kat die, klo x, lgsg pdn muke.hahhaa
handsome :P lol. handsome pun mabuk buat ape -.- kalau muka mcm orlando bloom pun i tak bukak lah pintu tuee
eee muka ana =.=
eh comel je? :P
eleh kalau comot pun ade cik abang nk sayang heuheu
erk..haha boo Qila :P
soooo random.. huhu. :P
@farah- ni farah mane eh? saya ada ramaiiii kawan nama farah :P
bagi link fb/blog? nnt boleh follow :)
farah tu farahin aka ainnnnnnn heho :3
eshhh ain nieeee. sejak bilaaaaa pulak kita panggil dia farah?
HAHA MENGADA AIN NI. nak cubitt
haha... terpaksa tukar untuk sementara waktu.. :P
Post a Comment